Mitt nygamla liv!

jag har stressat, svettats och försökt och idag är min gamla lägenhet helt tom och städad! Jag och Camilla har slitit, burit och släpat saker och varandra fram och tillbaka genom hela stan och lägenheten och äntligen börjar jag se ljuset! Köket går faktiskt att använda, mitt rum också...trots det ständiga eko som jagar mej när jag ska sova...men jag har en säng! :) "Och det tycker vi juh om!" Jag gillar nya lägenheten kallad hemmet för de tre små grisarna, rydsvägen 12 c (ligger dock på rydsvägen 312 b) och dess slogan är "där vi alla har varit"...:) Sjuk humor är ett ständigt faktum i denna ack så stora lya...sen kommer juh också Stina och flikar in med någon bajskorv här och där...bajs är kul när man är tre år...och när man är 21! :)


Det känns jättekul att flytta ihop med Camilla och Stina och om jag nu har överlevt en flytt med dessa två ska jag nog stå ut med att bo med dem ett litet tag iaf. :) Stina har juh faktiskt också hjälpt till att flytta faktiskt...plocka en burk ur en låda och ställa den på okänt ställe i lägenheten...det kallar jag effektivitet! På tal om effektivitet måste jag även nämna Camillas övre gräns på simultankapacitet. Hon anser att hon är jäkligt effektiv då hon stryker...för då kan hon förutom att stryka lyssna på musik OCH fundera! Då detta var sagt har jag under kvällens gång ständigt hänvisat henne tillbaka till strykbrädet så hon kan tänka lite. :) Min simultankapacitet sträcker sig dock lite längre...jag kan köra bil MED gigantiskt släp (fullt i möbler) samtidigt som jag pratar och försöker behålla lugnet när Camilla glatt sätter på System of a down på bilstereon! Enligt mej är skrikmusik och bilkörning förknippat med livsfara! :)
Nu ger jag upp för idag...imöra är det först skoldags och senare på kvällen blir det dricka vin med pyssel...

Natti natti...
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0