"You're so divine"

Camilla hittade en låt med Takida som nu ligger ensam på spellistan, redo att spelas sönder.

Sara och jag låg och pratade om gymnasiet igår och jag fick en tillbakalängtan som inte kan beskrivas med något annan än en djup saknad. Det var mycket som var så himla bra på gymnasiet...Alltid ha Lina där, min David, allt kul som jag Max, Fredrik, David och Lina gjorde...springa fram och tillbaka mellan Torsby och Kilåsen, dricka te och prata skit. Äta oliver mitt i natten hos Max, tvättstugan, åskväder hos David, spetsad glögg, kräftburken, fyllegråt och promenader med färdöl! Jag hade jordens ryck under ettan och tvåan på gymnasiet också...jag ljög HELA tiden...mest för lärarna. Det var ren sport att försöka komma på så knäppa anledningar som möjligt för att få gå från lektionen. En gång "skulle" jag och Lina köpa brudtärneklänningar för att mamma och Anders skulle gifta sig, någon annan gån skulle jag hämta ut dagenefterpiller...David trodde på mej och tyckte jättesynd om meh en dag, sen fick han reda på att jag ljög och blev jättearg...förlåt då...Jag skrev ett personligtbrev till min teknik och företagandelärare där jag berättade att jag hade en dotter på ett år som hette Nicole! Oooops...:)
 
Mycket kul och mycket dumt...men nu ska jag ta hand om min egen lilla Kamelpåse, kvinnor behöver frukost! :D

pöss

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0