Nu är det nog...

...nu vill jag hem till Linköping!!

Längtar efter lägenheten, staden, Erik, kompisarna och att få rå om sej själv. Jag ska dock inte klaga, för mamma gör middag tills jag kommer hem från jobbet och eftersom hon "ändå" är uppe innan jag åker till jobbet så hjälper hon mej med att göra smörgåsar och annat till frukost. Jag behöver dock få vara ifred, få lite space där jag kan agera exaktum som jag vill...

På lördag åker jag till min stad och till min pojke...och på söndag åker vi till Strömstad på semester i några dagar. Detta ska bli hur mysigt som helst! Erik har redan klirrat med vin, och ett sånt där kök (vad det nu heter för nått)...jag ska slöpa med mej ett tält och kameran (sen är min resa gjord...tält, Erik, vin och kamera! :) )

Jag är trött av mitt arbete och därför så förklarar jag dagens blogg avslutad! :)

 

Kul att syrrorna är hemma i två veckor!



(Detta är


Kommentarer
Postat av: bekka

stormkok heter det med prickar over o:et. :)

2008-07-20 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0