Rallycross EM i Höljes

Stört bra helg!! Allt och alla var på topp och trots det konstiga vädret och en del baksmälla var helgen hur kul som helst!


Så vad gjorde vi/jag då? Jag sprang runt och pratade en massa skit och både de jag pratade med och de som sprang med mig växlade en del under helgen. Juh fler personer på en helg desto konstigare soppa (eller tok)... :) Jag, Sara, Malin och Astrid jobbade ganska hårt på den trea vin som jag hade köpt inför helgen så jag kan lugnt säga att det sjuka vinhuvudvärken, som under lördagsförmiddagen styrde mitt liv, var helt räknad. Jag fick både träffa min käre vän David och som en liten bonus på detta fick jag en sån där kram som bara David kan ge en... han är allt bra den där pojken!


Lördagskvällen började med en god bit mat vid Camp Malin och en åskskur och efter det började vårat något mer seriösa vindrickande (alltså, dricka upp vinet så fort som möjligt så att vi kunde gå och skaka rumpa så fort som möjligt). Vi lyssnade på Face -84, tiggde öl och raggade åt Sara (vilket gick utmärkt!!), dansade en bugg och gick och letade efter Sara :)... Efter att vi faktiskt hade hittat Sara (jag hade hennes mobil i min väska så det var därför hela läget var så krångligt) hittade jag och Malin två konstiga unga män från trakterna runt Sälen. Dessa två och tre andra vänner till dom hade varit i Norge och snabbt (på lördagsnatten) kommit på att de skulle besöka Höljes! De blev skjutsade dit, hade ingen bil där, inget tält eller sovplats överhuvudtaget... så vi räddade dom lite snabbt... dom fick sova i min bil! Dessa män döpte också om lilla moi till: först Sven och efter det Sture (sjukt onödig fakta... men den präglade kvällen med de konstiga männen).


Rallycrossen var bra, människorna trevliga, de gamla vännerna (utom Tove... Fy dej!!) var där och allt var på topp! Resan hemåt gick felfritt... jag var nykter och det fanns inte heller en enda poliskontroll som kunde skrämma skiten ur mig! :)


Detta var då en snabb sammanfattning av en helg som många fler borde uppleva! Jag rekommenderar Rallycross EM i Höljes skarpt!!!


Ha det gött!


Pöss


/S

Sara och Malin tvångsdricker vårt vin! De var sjukt sugna på att gå in och dansa och då var det bara att offra sig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0