Livet i en flyttzon...

...igen! My Gosh asså...ni ska veta hur mycket skit (damm) och skräp (onödiga saker) jag har i min flyttzon! Det är saker överallt och ingenstans (efter som Camilla har tagit det mesta av hennes) och jag har börjat ta tag i det absolut skittråkigaste...porslin! Ett tidningspapper, ett fat, ett tidningspapper, ett fat, ett tidningspapper, ett fat...TÖLIGT!! På lördag åker jag och mamma ner till stan för att flytta in mina saker i nya lägenheten och efter det packar vi in all dyngdret som inte får plats på mina nya, ynka 27 kvadrat. Undra vart alla mina saker ska få plats hemma hos lilla mamzing då...pappa kanske måste förbarma sig över lite också, får se hur det går. Aja, men nu ska jag ta och fortsätta med mitt varannan tidningspapper, varannan tallrik ett tag till! :)

Ha de gött i solen!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0