En något bitter solohornist

Jag blir så trött på att det finns vissa personer i brasset som vägrar spela samtidigt som någon annan...HELA TIDEN!!! Den specifika person jag pratar om förstör dessutom för mej...hon ligger minst två toner efter hela tiden och det gör att det blir jättesvårt för mej att hålla takten. Jag försöker ge henne tips men då blir hon arg eller också skrattar hon och säger att hon aldrig kommer klara det ändå. Hon försöker dessutom föklara saker för mej!! Och det stör mej nästan  mest av allt....för om hon inte ens kan sina egna noter ska hon väl ge fanken i att lägga sej i mina...fine att hon vill spela solohorn, det kan hon glömma för det skulle låta jättejättebajskorvsnopp!! Jag är arg så att jag grinar och som grädden på moset snubblade jag på en metallring på vägen hem! Då gav jag upp och satte mej på en fotbollsplan och grät och pratade med mamma!! :)

Helgen hos Qsin har vart jättemysig! Men just nu är jag för arg för att berätta om det, får göra det imöra eller nått! :)

image31

Kommentarer
Postat av: Lotte-n

Men Sandra...metallring? Jag trodde vi körde helt på plastband och hemköpkassar? Du har tagit det till en helt ny nivå... Och va gäller tutandet i orkester..du får nog försöka me något nytt på nästa övning (funkar även för konserten)..trampa na hårt på foten! Eller bara lås in henne i en skrubb. Funkar också.

2008-03-11 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0