Bekka pre-25 år

Jag har sovit på soffan... hela natten! Någon gång i går kväll somnade jag där, vaknade upp några timmar senare, orkade inte gå och lägga mig i sängen så jag hittade en filt drog den över mig och fortsatta sova. Nacken har dock klarat sig mycket bra den här gången som tur är!


I onsdags fyllde Bekka pre-25 år så jag och Bimbo åkte ner till stan för att ta en liten öl med henne. Vi började på 55: an, men de va en himla fotbollsmatch i alla högtalarna så vi hörde inget, vi gick därför vidare till Plaza för att spela en omgång, eller två, biljard. Tjejlaget (Camilla, Bekka och jag) ansåg att de hade bättre saker för sig så pojkarna (Josef och Emil) fick vinna! Bekka fick en drink (Ragnar hette han) och efter det någon gång spårade allt ur. Camilla, Emil och Josef fick photosession feber och lycka för mig var att jag höll i kameran och fick föreviga de mystiska poser de kom på! Efter fjortis-Plaza, där det också var fotboll som gällde gick vi till Platens för att i åtminstone en kvart svänga våra lurviga... Kvällen var great! Erik och hans kompisar kom också till Platens efter ett tag, vilket inte gjorde kvällen sämre!


Idag ska jag ner på stan en sväng och fixa lite present och lite alkohol till Bekkas kalas imöra. Linnea ringde igår och frågade om vi kunde ses vi ska träffas en sväng nere på stan. Hoppas att jag hittar det jag har planerat att köpa till... Sen får vi se vad som händer ikväll, men jag hoppas att min kväll innefattar en viss, ganska söt, person. Jag vill också att vädret som just nu värmer min själ ska hålla i sig hela helgen för det skulle va skönt att kunna vara ute och muppa omkring i solkskenet.


Sandra - Han har en superfin rumpa, alldeles lagom fast.


David - Nej, men då går jag och min slappa röv då! (Går därefter ut ur köket och sätter på sig ett på shorts, över hans tidigare kalsongklädsel)


Camilla - Men du behöver juh inte vara avundsjuk på honom... han är juh bara med Sandra. (Menar att jag inte är lika cool att va med som henne)


Sandra - (Ger en arg blick och börjar skratta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0