Ordvitsarnas kväll

- Erik...ska vi göra det här?

- Ja, den tanken har redan slagit mig!
(sa Erik och slog sig i huvudet)



- Vill  du göra det Sandra?

-Jätte hjärna! (säger jag och håller händerna runt huvudet)



- Det är kyligt ute (sa Erik och klappade kylskåpet)



- Det räckte! (sa Erik och tog tag i räcket)



Biljett: är det en sak man köper för att resan ska gå snabbare än om man åker bil? (bil-jet) HAHAHAHA



Vi skrattar mycket i vårt förhållande...humorn är dock lägre än roten till ett grässtrå. We like... Jag kommer bli jättegammal om ett gott förlänger livet! Om frälsning enligt kristna ger ett evigt liv kan jag bara säga att det är enklare att skaffa lika dålig humor som jag och det eviga livet, det bör medfölja. Varför?  Jo, eftersom skratt förlänger livet.


Jag kan skratta igång mig själv! Om jag börjar låtsasskratta tycker jag tillslut att jag är sååå himla rolig att jag faktiskt börjar skratta! Det är det här som är det fina med att ha en alldeles underbart dålig humor!


1 december flyttar jag och Erik ihop! Grattis till oss!!

Have a nice weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0