En intressant helg...

"Det här känns som tusen ålar i hela kroppen" (Gustav)

Hahahaha...sopa....har inte fattat att det är tusen nålar, och han ska fylla 27! Jag skrattar ihjäl mej! Har vart med Erik ut till Fredrik och Ramona idag...i ett hus någonstans som jag inte har en aning om vad det heter men det var långt bort...glöm cykeln! :P Det har vart en trevlig kväll men baksmällan från igår totalvägrar att släppa dock och det är dumt!

Igår var det faddertackssittning på HG och jag och Kristin framförallt röjde aset! Det var skitkul att träffa Kristin och det var en skitkul kväll...tills att gick åt helvete...

Camilla och Emma knuffades lite, jag tillkalla vakten och sen grät jag...Camilla skrek lite åt mej och jag slickade röv på alla som vanligt! :) Det var dock bra...jag föredrar att du skriker än att du tiger! Man blir osams och det är skönt att få vara arg och gråta...om man kan prata dagen efter...vilket vi verkar kunna. Jag siger hästaballe på att ta någons parti för jag är vad man skulle kunna kalla det plana strecket personifierat. Självdistans ger en person utrymme att vara :)

Ha inte dåligt samvete för igår för det var en sjukt bra kväll och som tjej så ingår det ofta tårar och knivar i ryggen! Jag är nöjd...nu vet ni hur jag känner! Ingen som helst ironi i det här blogginlägget...för jag tycker verkligen att det var en bra kväll!

Kristin <3 (Fjortis eller hur?)

Jag hänger inte med i alla msn-symboler...jag fattar inte vad de flesta betyder. Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal? Jag är juh lammkött juh... :)

Camilla jag säger bara "Du du du, duru du du du, duru" Vår låt på HG! :)

Nu ska jag återgå till att däcka bakis...med min tusen (elektriska) ålar! HAHAHAHAHA!!!

Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0