I've been walking down memoria lane

Jag har gjort en major rensning på min dator...allt ligger på min externa hårddisk och lite skit finns kvar på datorn. Skit gamla bilder har satt mig på the nostalgia locomotive ett ex antal gånger de senaste två timmarna och jag har både skrattat och blivit aningens sorgsen. Inte bara bilder och filmer har fört mig tillbaka till mina minnens djupa vrår, utan också musik och texter som jag hittat.

Ja just det...när jag och Qsin festade som mest lyssnade vi på shake that ass.

Hahaha...Felecita...min major fjortisperiod och senare min och Qsins flahbackkväll med den låten och Aqua!

När jag och alla hemmabrudarna badade i tunna, Toves och mina bravader och kansiga kort.

Det har vart roligt...men nu måste jag äta! 

Pöss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0