Kvalitetsfedag

Vaknar typ vid elva...vårdar älsklings baksmälla med frukost och kaffe, klär på sig (jag fick inte gå i mjukisbyxor) och tar slappisbuss ut till Ikano. Purchasear lite kläder och skor (till både mig Erik) och och inredning (till Erik)...och jag gillar att köpa nya kläder! Åker slappisbuss hem till mig, byter om, går ner till stan och köper mer kläder (till mig) och självklart systemet!! :P Äter kinamat, sjunger och spelar gitarr, spelar tv-spel, hånglar och allt detta tillsammans med en box vin!

En fredagskväll kan inte vara mer fulländad!!! Jag har njutit hela dagen av framför allt mycket trevligt sällskapoch jag har bara älskat min situation vilken den än varit.

Igår firade jag och Lotten (Knuten, Solmo, Knut, The Knot) Johänas 25e födelsedag som visserligen var idag med en ost- och vinkväll. (Igår innebär den 9e) Det var ett tag sen sist jag skrattade så mycket!

Citat:

* Utföra samlag = Missionären med hängpung

* One nights stand = Dåligt sex med halvslak snopp och ångest dagen därpå

* "So so what you're told, I'm an erection"

(Alla dessa citat skapade av mig både frivillgt och ofrivilligt) :o

Skratten ekar!!!!

En annan rolig sak med igår var att när Erik kom hem var han asafullast! Om någon träffar min älskade när han är jättefull ska man be honom beställa Redbull Vodka, för uttalet är HELT underbart!!! Första exemplet: Erik började skratta när han ringde och bad mig öppna nere i trapphuset...anledningen till att han  skrattade var för att han kissade i en buske utanför!

Andra exemplet:

"Jag har druckit en sexa Jin å Tonic, en sexa Ebu Voka, en sexa  Jin å Tonic...NEJ vänta, en sexa Jin å Tonic, en Ebu Voka, En Vania (vanilla) ice, å en sexa Jin å Tonic" (Erik Edlund)

Om inte jag hade varit så trött hade jag skrattat ihjäl mig!!! Samtidigt som han sa detta stod han och försökte se cool ut i olika fightingmoods men allt han lyckades med var att ragla omkring... Jag älskar honom!

Nu ska jag återgå till att mysa, hångla och älska min pojkvän...

Puss

/D. Muskelberger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0