Fakta:

Jag tycker inte om när jag ligger och läser en riktigt bra bok i badkaret! Varför? Jo, för att man aldrig kan sluta läsa och för att vattnet blir äckligt kallt efter ett tag. Det är inte meningen att man ska behöva gå upp ur badkaret och tycka att det är varmt i luften!!! :) Varför fyllde jag inte på med varmvatten då? För att jag hela tiden tänkte att: om en sida kan jag lägga ihop boken och gå upp. När denna tanke blir tänkt efter varje påbörjad sida, och man ändå inte lyckas tas sig upp resulterar det i iskallt badvatten. Just nu läser jag en kriminalroman av Jo Nesbo (fast med norskt ö istället för o) Snömannen. Jag gillar att läsa serier av böcker eftersom det är lättare att komma in i en bok om man redan känner karaktärerna. Det här är min andra bok av författaren...så jag har fyra to go! YES!!!!

Nu ska jag gå och borsta tänderna så att jag kan fortsätta min läsning i sängen! :)

Natti...

Kommentarer
Postat av: Qsin

Jag tycker du ska va jäkligt TACKSAM för att du överhuvudtaget har badkar!! Jag är inte bitter... =)



2009-04-03 @ 15:41:44
URL: http://i05madfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0