Första nattpasset ensam!

God morgon allihopa!

Jag slår vad om att jag vann tävlingen vem-var-uppe-tidigast-idag, eftersom jag inte har gått och lagt mig än. Jag har lekt polis och tjuv med klockan hela natten (tiden går snabbt vs. tiden går långsamt) men än så länge (peppar, peppar) är jag inte särskilt trött...bara hungrig! Vad har jag roat mig med hittills då? Jo, jag har kollattempen i kyl, frys och diskmaskin (?!), städat lite, tassat runt hos de som bor här för att se hur de verkar må, pillat mig i naveln, druckit kaffe, tittat på en Nalle Puh film osv. Extremt (inte) jobbigt jobb jag har! :)) <--- (Ja, jag har en dubbelhaka!) Om ni undrar när det börjar ljusna kan jag säga att det är någon gång runt 04.00.

Lina höll mig sällskap via telefon en stund förut...mycket välkommet! Memories and laughter... Det ska bli asabäst att få träffa alla mina flickor nästa vecka för jag har juh inte träffat någon av dem sedan studenten. Vihar säkert en massa att prata igen, Erik ska juh med hem så han lär få stå ut med massvis av tjejsnack! :)) Han kanske till och med snappar upp ett och annat som kan vara bra att veta om tjejer... Vad det skulle kunna vara vet jag faktiskt inte för jag tycker redan att han är mycket duktig som han är. Efter över ett år med mig (och mitt tjat) kanske man lär sig? Konstigt att ingen annan gjorde det bara! :))

Imöra blir det en dag med en hel del sömn, fika med kusin Anna-Sara, träna (hoppas att jag hinner) och eventuellt lite städa. Jag ska juh jobba natt imöra också så vi får se hur många av mina planer som faktiskt kommer att genomföras. Älskling åker i alla fall till Gbg jättetidigt imöra (idag alltså), jag hoppas att jag hinner tokköra ner för att ge honom en puss innan bussen går! Jag ska vara utan honom i två dagar men det känns som en evighet, jag trivs med sambolivet och fattar inte hur Lina kan leva med att Paul oftast är så långt bort!
 
Nu ska jag gå och tittat om det finns något kvar att göra...förmodligen inte så mycket med något kanske jag kan hitta på! :))

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0