Ett steg närmare Australien

Det börjar dra ihop sig, den fjärde åker vi och checklistan börjar sakta men säkert bli avbockad...

Biljetter - Check

Ryggsäck (till oss båda) - check

Reseförsäkring - check

Pass - check


Visum - check

Packa -

Lägenheten -

Hostel de första nätterna -

De här sakerna är väl de stora och som ni ser börjar listan på saker som måste fixas innan vi åker att bli lite kortare. Vi är taggade! Det ska bli så himla roligt att komma i väg och då framförallt med Erik!


Idag har jag skickat in en halvfärdig uppsats till min handledare så att hon kan titta igenom den och se vad jag behäver lägga till och vad jag behöver ändra på. Det känns skönt att jag åtminstone har skrapat ihop nästan alla sidor jag behöver men jag misstänker att det trots detta är en hel del kvar att göra. Jag kämpar på och framåt hoppas jag att det gå(r) (annars rimmar det juh inte!)! :) 

Nu är det dags för frukost med min äckliga (mycker förkylda) sambo!

Höres! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0