Fotoblogg eller inte?





Klaga inte på att det är lite suddigt, Erik har tröttnat på att vara min modell och står därför inte stilla!

Jag hoppas att mina fina flickor har lust att ställa upp och modell för mig under mellandagarna...snälla?


Jag har funderat på vad jag skulle klassa min blogg som...fotoblogg eller vardagsblogg eller vad? Jag använder juh ändå bloggen för att visa upp mina bilder (som inte bara visar vad jag har gjort under dagen) men jag lägger juh inte upp bilder varje dag och jag pratar inte heller bara om mina bilder i bloggen. Vad har jag för en blogg egentligen? Någon som har en bra defenition (även om det inte spelar någon roll)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0