I punkt form:

  • Konsert med Lihkören idag, det gick bra.
  • Jag jobbar fortfarande varje eftermiddag och mitt jobb är verkligen skitkul!
  • Jag fick underkänt på salstentan, dock inte oväntat.
  • Mamma, Anders, Amanda och Matilda kommer och invaderar Smedjegatan på lördag.
  • Konsert med Lihkören på lördag.
  • Borde skriva uppsats på förmiddagarna men unnar mig lite vila, tid med Erik och städning.

 

Jag vet att jag är asocial och dålig på att höra av mig men det kommer att bli bättre! Jag har helt enkelt tagit på mig alldeles för mycket saker (i första hand för att få ihop pengar till resan)! Jag funderade på att få lite dåligt samvete över att jag aldrig hör av mig men nu har jag bestämt mig för att jag tyvärr inte har kunnat göra något åt det och att det som har tagit upp all min tid faktiskt har tagit mig ett steg närmare både en examen och Australien. Med andra ord, jag tänker inte ha dåligt samvete men jag tänker försöka lite extra!

I fredags var jag hemma hos Bekka och fotade Elliot och Theodore (några bilder finns på bekkka.blogg.se). Jag är bara tvungen att lägga upp en bild på Theodore (som jag har lekt med en hel del som ni ser!):



Jag är lite inne på att nästan redigera sönder bilder! Här kommer ett annat exempel på det:



Bildtext: Vägen är krokig, vägen är gropig, på båda sidor om vägen lurar farorna. Vägen är lång och det enda du vill är att stanna där du är, kanske lägga dig ner och gråta. Stanna inte! Vägen må vara lång, krokig och jävlig men när du kommer till slutet av den ligger hela världen framför dina fötter och du har då all plats i världen att röra dig på. Gräset är definitivt grönare på andra sidan av den här vägen!


Kommentarer
Postat av: Bekka

Bajs att du kuggade salstenta! Men de fixar du nästa gång :) Ha en superbra dag!>

2009-12-03 @ 07:20:13
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0