Alla hjärtans dag

Jag vet...det är ett kommersiellt påhitt men eftersom det nu är ganska "inne" att bojkotta denna dag tänker jag vägra att bojkotta den! Det bli dock inga traditionella kärlekspaket från mig till min kära sambo och älskade pojkvän, men jag tycker om att fira vår kärlek och jag tycker om att köpa paket till honom. Jag tror att han kan bli ganska glad för min lilla presang...ska dock förbättra den en aning idag tror jag (jag insåg att jag hade lite pengar kvar på kontot). 

Ikväll blir det en enklare trerättersmiddag:

Ciabatta med rödlök, fetaost och olivolja.

Laxgratäng a la Qsin med hemmagjort potatismos.

Chokladpudding.

Och vin!!! 

Egentligen behöver jag inte mer än en städad lägenhet, lite tända ljus och min fina, fina Erik. Men vi har bestämt oss för att ändå uppgradera denna dag med lite god mat och kanske nått "litet" paket. Att det är hur fint väder som helst sätter juh såklart guldkant på dagen men med Erik nära tycker jag nog alltid att det är fint väder, för han lyser verkligen upp alla mina dagar! :) Jag har nog aldrig mått så bra som jag gör nu när jag har träffat min man (även om jag är konstant sjuk hela tiden). Jag är lite glad... :)

Nu måste jag försöka plugga lite till, innan det är dags för melodikrysset (som jag måste lösa själv idag eftersom Erik jobbar).

Ha en toppenbra alla hjärtans dag!

Pöss

 

Kommentarer
Postat av: Qsin

Hoppas ni får en kanonbra allahjärtansdag! Tycker mycket om er!

2009-02-14 @ 12:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0