Enda anledningen till att bli känd:

att få vara med i Let's Dance!

Det är den absolut enda anledningen som jag kan hitta för att någonsin slita och kämpa för att bli en kändis. Jag har aldrig haft drömmarna om det offentliga livet som artist, skådespelare eller modell, men däremot drömmer jag om att få lära mig dansa, bli stylad och få ha coola kläder på mig.

Vad ska jag då bli riktigt bra på?  Jag har faktiskt ingen aning...musik kanske? Det känns ändå en aningens avlägset...jag kanske ska bli som hon som spydde på det där ordprogrammet? Visst, det kan jag nog klara men är det verkligen det jag vill? :)

Om det finns några förslag på vad jag kan göra är alla upplysningar guldvärda! :D

Okej...jag kommer aldrig få vara med i Let's Dance! Cheer up for fucks sake!

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0