Fotografera mera!

När jag var hemma hos pappa i söndags frågade pappas sambo om jag skulle kunna ställa upp som fotograf när hon är ute och rider någon gång. Hon vill ha en massa bilder med sin nya tävlingshäst och hon vill ha dem från en massa olika vinklar osv. Jag tycker att det ska bli skitroligt! Jag får nog läsa på lite om att ta kort på djur eftersom proportionerna lätt blir fel (huvudet blir jättestort och bakdelen jätteliten). Jag hoppas att jag lyckas emn gör jag inte det får vi väl kalla in andrefotograf pappa (som aldrig har tid att fota när Carina rider).

Idag är jag fruktansvärt trött... jag har försökt läsa i en skönlitterär bok (To the Lighthouse) till skolan men jag bara somnar! Igår gick jag och la mig vid strax efter elva för att jag skulle kunna gå upp vid åtta idag och plugga men det enda jag har lyckats med är att snabbt konstatera att det tar väldigt lång tid att läsa när man somnar hela tiden. Jag har provat att läsa i badkaret och att läsa i fåtöljen i vardagsrummet men inget utav dem fungerar! Nu har jag tagit beslutet att pilla lite med någon av mina uppsatser istället...jag kan völ knappast somna när ´jag sitter och skriver på datron, eller?

Erik och jag var ute och fotade lite igår, ska försöka redigera och lägga ut bilderna lite senare.

Bekka jag tänkte träna, hör av dig om du följer med...

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0