I natt har jag drömt om min blogg! :)

Herregud, till och med bloggen känner jag mig lite stressad över. Den här gången har jag verkligen lyckats! :) Som jag har skrivit i cirka 3000 inlägg så är det lite mycket just nu. Idag: hemtentaplugg, salstenta vid 14.00, träna. Det verkar ändå så om det blir en hyfsat lugn dag... jag tycker bara att det suger att jag måste plugga något som inte har med salstentan att göra innan salstentan men ibland är det väl så.

Bekka, det blir väl bodytoning idag eller?



Igår firade jag och Erik ett och ett halvt år som par! Tiden har gått jättesnabbt, skulle man kunna säga! Eftersom jag är lite dålig på att ge honom blommor (har aldrig hänt!) så bestämde jag mig för att även om det inte blir en rolig blomma så är en Priso-blomma bättre än ingen alls. Problemet med många utav Prisos buketter var att de var mögliga/ruttna och var inte heller särskilt fina överlag så jag köpte helt enkelt en jättefin orkidée. Den är nu vår kärleksblomma men om den dör betyder det inte att vår kärlek också har gjort det utan att den bara är en skitorkidée! :)

Jag har nog rekord på att uppdatera mitt Liu-kort sent också! igår lyckades jag äntligen få tummen ur (måste juh ha det till tentan) och uppdatera det. Han inne i Zenit tyckte nog att jag var lite konstig när jag kommer och uppdaterar det en månad innan skolan slutar!

Ni ska få en utmaning! Förklara dessa ord för en som inte är så bra på svenska:

Syndikalist
Brutalisera
Landsmöte
Kritiker



Nu måste jag börja plugga! Önska mig lycka till på tentan!



Hörs sen!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på tentan! Du är så duktig så! Grattis i efterskott till er 1,5 års dag också! Kram

2009-11-24 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0