Tidslinje

Nu har jag äntligen slitit färdogt med en himla tidslinje som jag skulle göra till skolan. Vi har ett grupparbete om en bok ("Moll Flanders") på torsdag, och jag lovade att jag skulle göra en övergripande tidslinje på boken. Jag kan säga att jag i början tänkte att det aldrig skulle gå att få till en som såg hyfsad ut (utan krokiga linjer, mystisk text och ojämna avstånd) men nu äntligen har jag fått ihop något som jag vågar visa för mina klasskamrater och min lärare.

 



Den kanske inte ser så avancerad ut (och är förmodligen inte alls särskilt svår att göra) men det tog mig ett bra tag för att få ihop allting. Jag har sldrig behövt göra en tidslinje förut så för mig var det ganska besvärligt. Jag hoppas att mina gruppkamrater blir nöjd med den i alla fall!

Idag var jag och Bekka och tränade Bodytoning (aj, aj axelträning och rumpträning!) och som vanligt så briljerade vi i träningslokalen. :) Det känns mycket bra att Bekka var med och tränade, det var lite tomt förra veckan när hon inte kunde följa med... I alla fall, till stretchningen idag spelade instruktören en låt som jag aldrig har hört men fastnade för direkt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att googla på en textrad som jag hade memorerat, för att få reda på vad låten hette.

Pills av the Perishers

By the way, me likeelike Spotify... allt finns på Spotify, jag har hittills inte blivit besviken en enda gång!

En annan "by the way", idag köpte jag och Erik två nya tv-spel Call of Duty - Modern warfare 2 och Crash Bandicoot - Mind over Mutant. Nu ska jag gå och försöka få spela en bana innan jag går och lägger mig!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Rebeque

Jag vill lyssna på "What you say" med The Game och "Fly away" med Sofia Karlsson på Spotify...men ack o ve

2009-11-11 @ 19:40:08
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0