Fredagskväll

Fredagskväll:

Erik.

Trerätters på Bbq.

Vin.

Idol.

Gitarrspel och sång.

Guitar Hero.

Jag älskar sådana här fredagskvällar! Att bara få flumma runt med finast är såå skönt! Vi har kul ihop...
Jag skulle ha behövt plugga idag men det sket jag ärligt talat i! Jag jobbade på förmiddagen, tvättade och efter det har jag bara umgåtts med min (inte ännu trolovade) pojkvän. Det har varit en bra dag!

Jag är inne i en tänk-om-period... Tänk om jag vinner en miljon, tänk om snön kommer tidigt, tänk om himlens färg skulle kallas grön... Mycket verkligheter men mest konstigheter, jag fattar inget och därmed ingen annan heller!  :)

Jag utmanar er alla på melodikrysset imöra klockan 10.00 på p4!
(Ring efteråt om du har löst det och vill tävla om vem som lyckats lösa mest!)

Nu ska jag gå och sjunga lite med min pojke...

Ha en toppen helg!



Splash, by the way! :) (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0