Önska mig lycka till!

Imöra smäller det...in på operation med en avdankad Bonnie Tyler-röst och ut med den ljuvaste stämman! Jag är allvarligt talat skitnervös (framförallt eftersom jag från och med nu inte får äta eller dricka något!), inte för att något ska gå fel utan bara för att jag ska göra något för mig okänt.

Imöra blir det några "första" för mig:

1. Ha på sig sjukhuskläder.
2. Sövas.
3. Opereras.
4. Vakna efter narkos.
5. Vara nyopererad.
6. Bli inlagd på en avdelning.

Jag kommer förmodligen att vara lika stolt över alla sakerna...för sån är juh jag!

Jag har redigerat några bilder idag (försöker lära mig mitt nya photoshop) det har dock gått sådär.





Det kommer mera...men dock en annan dag/natt, måste sova, big day tomorrow!

Sov gott, önska mig lycka till och håll tummarna för att jag inte låter som ET när doktorn är klar med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0