Självförtroende:

Om du behöver något att roa dig med tycker jag att du ska gå in på adressen nedan och sen lyssna på ljudklippet där. Herregud, karln är juh helt överfylld av självförtroende!!

http://melodymaker.posterous.com/the-reason-some-girls-stay-single-very-funny

Idag har jag haft en ganska vanlig dag i ett dimmigt Linköping. Var i skolan på en snabbis-lektion, åkte hem och pluggade lite, följde med Bekka ner till Camilla en sväng och när jag kom hem sov jag i två timmar (har varit extremt trött hela dagen). En bra dag med lagom jobbiga aktiviteter!

Om cirkus fem minuter börjar min favoritprogram "Bonde söker fru"... HURRA!!

 
Svart-vitt fungerar alltid!




Ego? Ja, men jag ville mest visa den coola bakgrundsknappen som jag hittade!




Lite mer frost...





Finn tusen bevis på en kass redigering!


Nu "Bonde söker fru"...


Höres!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Superfina bilder på dig måste jag säga! Hoppas du får med karln på combat idag! :) Kram

2009-10-22 @ 09:38:11
URL: http://bekkka.blogg.se/
Postat av: Qsin

Vilka kalasfina bilder! Jag ser ingen kass redigering...??...

2009-10-23 @ 08:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0