Skit också!

Bilderna från igår blev inte alls särskilt lyckade... sorry, Bekka, Elliot och Theodore! Vi får nog kanske ta inomhusbilder med tomteluvor istället.


Just nu sitter jag och dricker kaffe. Jag har ägnat morgonen åt att tvätta och plugga (jag är snart färdig, cirka 80 sidor kvar, med boken jag har skrivit om). Jag känner mig skitseg överlag så jag lever på hoppet att koffeinet snart ska "kicka in". Anledningen till att jag skriver konstigt och kort är ett tydligt tecken på att koffeinet ännu inte har fått färste i min kropp...men snart så, jag känner hur det börjar pulsera ut i mitt blod!


Om typ en timme ska jag väcka Erik (han har jobbat natt) och sen ska vi gå ner till resebyrån för att betala våra Australien-biljetter! Det känns jättekul att det verkligen kommer att bli av och även om jag är lite nervös över att mina tillgångar ska räcka så känns det jättebra ändå! Det kag egentligen är nervös för, på riktigt alltså, är vad jag ska göra när jag kommer hem... Är det någon som har ett jobb, vad som helst (utom försäljare), att erbjuda mig med start i mars så är det bara att höra av sig. Jag var nyss inne på Arbetsförmedlingens hemsida och kollade lite och idag fanns det i alla fall en hel del personlig assistens jobb att söka... jag hoppas att det kommer vara så när jag kommer hem också för det är nog ett jobb som jag klarar av och har lite erfarenhet av. Bäst skulle det juh ändå vara om min nuvarande lärarvikarietjänst skulle kunna leda till något fler timmar i vår...


Nu måste jag fortsätta plugga... kaffet var gott och energin börjar så smått återvända till min arma kropp!


By the way, imöra får jag börja prata lite mer i telefon också! Hurra för mig och min nya röst (ja, det är skillnad)!!


Kommentarer
Postat av: Qsin

Gissa om jag kommer att ringa och väcka dig vid 8-snåret typ! =)

2009-10-29 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0