Snart dags att åka hem hem...

Om typ en timme beger jag mig hem till de Värmländska skogarna för en övningshelg med Torsby Brass. Det ske bli kul att komma hem en sväng men jag har lite svårt att släppa allt skolarbete som jag måste göra. Jag kan juh plugga lite under helgen också men jag vet hur dåligt det brukar gå att sätta sig och få något gjort när det finns roligt folk att umgås med. Det kanske är en nästan-plugg-ledig-helg som jag behöver... jag kanske får lite tid att samla lite ny studeraenergi...

Från och med idag behöver jag inte vara lika rädd om min röst! Jag kommer dock försöka att ta det något mer varsamt än vanligt ändå för jag vill juh inte gärna förstöra det som precis har blivit lagat. Den 17e november ska jag iväg på återbesök så då får vi se vad farbror doktorn säger... om jag ska gå hos logoped och hur mina stämband ser ut nu.

Igår betalade vi Australienresan!! Vi åker fortfarande den 4e januari men jag skrev att vi kommer hem den 24e februari, jag ljög, vi kommer hem den 25e men börjar åka hem den 24e. Så, då var det utrett! :)

Nu ska jag bränna en stycke cd-skiva till hemfärden. Mitt stora cd-fodral blev kvar i Stockholm hos Qsin sist vi var där så just nu finns det bara Eriks (hyfsat bra) samma-hela-tiden-musik och det är inte okej! Jag vet dock inte vad jag ska bränna, jag får inte sjunga än så jag får försöka ha det i åtanke när jag väljer låtar. Jag har nämligen en tendens att inte kunna låta bli att sjunga med i ALLA låtar när jag åker/kör bil. Detta kommer att bli veckans test! :)

Nu måste jag fixa det sista!

Ha en jättebra helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0