Snart så!

Jag har inte lyckats sova bort nervositeten men jag tror heller inte att min dagsplanering är på riktigt! Jag ska snart börja packa min väska (undrar vad jag ska ta med, ska juh inte vara där så länge?) för att eventuellt spendera min första natt på sjukhus (syftningsfel men ni vet vad jag menar). Nu på morgonen (under min halvtimmeslånga dusch) har jag funderat på hur Erik ska få reda på hur operationen har gått. Jag kan juh inte ringa och jag antar att det här räknas som en löjlig liten operation så det kommer juh inte bli så att han spänt sitter och väntar i väntrummet (sett för mycket på tv! :)). Detta kommer definitivt lösa sig men trots detta försök till övertalning av mig själv kan jag inte släppa det! Erik gick precis upp, han ska följa mig till sjukhuset, jag får helt enkelt fråga honom om vad han tror.

Jag är hungrig och törstig och inte ens ett litet tuggummi får jag ta! Inte ens ett litet glas vatten får slinka ner genom min hals eftersom jag då kan må dåligt av narkosen. Jag tycker synd om personalen på sjukhuset som idag ska ha en hungrig och nervös Sandra där... Erik är glad för att han slipper mig (och mitt humör) i alla fall!

Nu ska jag gå och packa och ställa tusen frågor till Erik!

Ha det så bra så hörs vi snart...


Kommentarer
Postat av: Andréa

Hoppas att allt går bra!! Tänker på dig!

2009-10-06 @ 16:57:09
URL: http://hideandseeklove.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0