Heldag i skolan

Idag har jag varit i skolan från halv 9 ända fram till klockan 5... det har inte hänt alltför många gånger under mina 4 år på universitetet! Det märks att jag är ovan, den här dagen tog verkligen knäcken på mig och imöra blir det samma visa om igen!

Jag känner att jag har fått lite koll på hemtentan idag, framförallt eftersom jag och en tjej i min klass satt och diskuterade en fråga i typ en timme. Jag tycker att det är så skönt att sitta och diskutera saker som jag är osäker på eftersom jag då får en chans att ändra mitt svar eller också känna mig säker på mitt svar. Jag är dock osäker på om jag kommer att lyckas formulera mig på ett vettigt sätt, kanske... kanske inte...

Dagens rätt: Pestosoppa med potatis, bacon, lök, pasta, grädde, kycklingbuljong, salt och peppar. (Parmesanost hade varit gott men det fanns icke i mitt kylskåp)

Jag har egentligen inte så mycket att skriva, jag känner mig mest matt. Denna trötthet är dock befogad för ovanlighetens skull! :)

En liten tycka-om-för-stunden-lista:

  • Winnerbäcks nya låt (den de spelar på radio) får mycket väl godkänt av mig!
  • Idol är mycket skön kvällsunderhållning!
  • Erik kom precis hem från jobbet, JIPPIE!!
  • Läsa bok i badkaret när jag är frusen in i märgen!
  • Mina nya pösiga träningsbyxor var en bra investering (slipper visa rumpan när jag tränar! :))! 

Nu ska jag pussas lite med min sambo!

Höres!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter god den där pestosoppan! Hade du pesto i också eller? :P

2009-09-24 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0