Med vulgär träningsvärk

ska jag nu gå för att träna! Jag är stolt över mig själv (och Bekka) som i alla fall försöker att hålla igång träningen, hur omotiverade vi än är. Keep it up Sandra!

Jag har inte bloggat på ett tag för jag har varken orkat eller haft tid (jobb, skola, mitt andra jobb, träna, älskling) och jag har flera gånger tänkt lägga upp bilder men sen har jag inte hittat någon som jag anser vara värd att lägga upp. Jag tänkte snoka reda på ett par bilder efter träningen, jag borde kunna hitta någon med tanke på att jag har över 10.000 bilder i datorn! :) Om ni har missat det så älskar jag verkligen att fota! Om det är någon som skulle vilja ställa upp och leka modell för mig någon dag så skulle det vara jättekul! Jag börjar nämligen bli trött på att bara fota en massa blommor.

Nu måste jag springa till min cykel...Bekka (och svetten) väntar!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag är stolt över oss!

2009-09-11 @ 22:02:41
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0