Svårt att inte bli bäbissjuk efter en sån här dag!

Idag började jag dagen med att släpa med Erik på en promenad till Ryd (för att hämta en bok hos Lotten). Några kilometer i högt tempo känns som en mycket hälsosam början på dagen. När vi kom hem satte jag mig för att våldsplugga, uppgiften jag skulle skriva var tvungen att lämnas in klockan 12 och vi kom inte hem förrän typ 11... panikigt värre! Jag hann klart med uppgiften sög verkligen... får eventuellt göra om den men shit happens...

Efter lite potatis- och purjolökssoppa gick jag ner på stan för att shoppa välkommen-ut-lilla-bäbis-paket till David och Camillas lilla skrutt. Jag, Bekka, Elliot och Theodore strosade därför runt lite och hittade till slut något som vi nöjde oss med. Vi fick vänta ett tag på att få träffa de nyblivna föräldrarna så vi satte oss utanför Bekkas hus och jag, beroende av min kamera som jag är, började fota ihjäl tvillingarna. De är juh så sjukt söta...kan man äta dom?




Theodore


Theodore


Elliot


Theodore



Taskiga mig som inte hade mer än en bild på bara Elliot...får fixa till en lite senare. Han var lite svårare att få skärpa på! :) Snabbt konstaterat: De är sjukt söta och det ska bli kul när jag får en egen plutt men jag tror ändå att jag väntar lite.

Camilla och Davids skruttbäbis var inte heller så lite söt fast han var så liten (han är dock större än en medelbäbis i hans ålder). Det ska bli kul att få träffa honom lite mer när han blir lite större och tåligare...jag blir så orolig för att smitta honom!

Om ni inte har något att göra mellan 22 och 23 på måndagskvällar går "Deadliest men" på tv4 sport...ganska intressant!

Ha de, hej!


Kommentarer
Postat av: Bekka

Oj! Fina kort! Kanske du skulle kunna skicka över några som jag kan framkalla? Eller komma hit och ha en fotosektion någon dag :P

2009-09-15 @ 08:13:25
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0