Veckan

Först och främst vill jag säga grattis till min fina Snowqueen (Maria) som igår fyllde 23 år... nu får du gå på Harry's, hurra! :) Du tycker alltid att jag bara har en massa fula bilder på dig men så är det inte alls:



(Bakgrunden blev inte så bra men objektet är snyggt!)

Den här veckan har varit fullspäckad som vanligt, måndag skola, tisdag skola, grupparbete och träna, onsdag jobba på SFI, torsdag skola, gå på stan, träna... Det kanske inte låter så mycket men jag känner av en konstant press, den ligger bara och gnager. Det kan vara engelska studierna som hela tiden skakar mig, engelskan på universitetet är inte som engelskan på gymnasiet! Dessutom har jag min c-uppsats som en flåsande ande i ryggen på mig. Jag måste bli klar med den för jag orkar inte ha ångest för den hela tiden.

Förra fredagen klippte jag mig, vad tycks?




Det är kort och busigt och jag gillar det i alla fall! Frisören var skitbra (en kille faktiskt) för dels klippte han mig bra och dessutom visade han tre olika frisyrer som jag kan göra med mitt nya hår. Han informerade också om vilket ämne som bör finnas i hårprodukter till mitt hår, jag kommer inte ihåg vad det hette men ja, ja. :)

Den här veckan har jag hela tiden tänkt att jag ska lägga ut bilder på bloggen, som en kompensation för att jag inte har haft orken att skriva. Detta har istället slutat med att jag har blivit jättesur eftersom jag inte har hittat en bild som jag har varit nöjd med! Alla bra bilder verkade redan vara utlagda här. Jag har dock hittat några nu som jag tycker är hyfsade men jag är fortfarande inte helt nöjd med dem ändå.

 





Bilden på Maja och Lina är tagen med min gamla kamera...skulle vilja se hur mycket bättre den här bilden skulle ha blivit med Turbo! Jag behöver någon som vill leka modell för mig för jag har verkligen börjat tröttna på blommor!

Nu ska jag gå och göra mig lite frukost... ska juh jobba natt i natt så jag har försökt sova så länge som möjligt! Imöra står det också jobba natt på dagordningen...önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Snowqueen

Bilderna var ju jättesnygga!! vilken fotograf!! Jag kan vara frivillig modell;)

Grymt snygg i håret med!!!



Puss

2009-09-11 @ 14:22:20
Postat av: elle-belle

jag vill dun modell!!:) du ska lätt få göra en sån kalender åt mej, eller ta bilderna åt mej ngn gång i framtiden när det behövs;) saknar dej massor min bästaste bitr. stora syrra!!

2009-09-11 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0