En bra dag!

Idag har det varit en riktigt bra dag!

Jag hade en bra dag på jobbet med några positiva överraskningar gällande det nationella provet! Duktiga deltagare har jag! Jag fick en hel del planerat när jag satt provvakt så jag känner att jag är förberedd för flertalet kommande veckor...

Förutom en bra dag på jobbet så hade jag, tro det eller ej, en massa energi kvar när jag kom hem från jobbet och då även när jag var och övade med brasset. Jag fick respons (beröm) från dirigenten och jag var ganska nöjd med hur jag spelade mina soloinsatser i alla fall. Att jag i andra låtar valde att spela helt fel toner och egna rytmer bjuder jag på och hoppas att jag lyckas bättre nästa gång! :) Ibland blir det bara galet... Sara tyckte att jag var rolig i alla fall och då roade jag juh åtminstone en!

Imöra blir det mer rajtantajtan på jobbet och förhoppningsvis träning inför beach 2010 lite senare på kvällen. Vi kommer att vara fittast i hela stan! :) Luring! Hahahaha...

Nu tänkte jag faktiskt lyckas med projekt gå-och-lägga-mig-i-tid som jag har jobbat på i en och en halv vecka. Idag kanske jag lyckas och då vinner jag i så fall högsta pris på bästa dagar!

Idag (tror jag) att det är två år sedan Erik och jag träffades... vi har alltid sagt att det var den 19e april men Erik börjar bli osäker så jag vågar inte lova att det är så. Det är i alla fall i dessa krokar av året och denna månad.

Nu: sängen!

Imöra: sol?

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0