Jag är trött!

Jag är bara jättetrött... vill inget hellre än att kypa tillbaka ner i sängen när min fina sambo kommer hem och sova. Vädret känns skit och huvudet gör ont men vem har rätt att klaga?

Idag är det i alla fall fredag, vilket innebär att det om bara några timmar är helg. Vi hade planerat att grilla idag och jag håller stenhårt fast vid att så länge regnet inte öser ner så går det alldeles utmärkt att grilla. Vår = grilla! Eller hur?

Något som känns riktigt skönt är att testet som mina deltagare ska göra idag är klart så det är ingen hets och stress när jag kommer till jobbet. De ska också få fortsätta med sina argumentationsprojekt som jag faktiskt ser jättemycket fram emot! Jag hoppas verkligen att de anstränger sig så att det kan bli bra och roliga dikussioner...

Nu ska jag göra mig lite frukost och sen bör det av till Tannefors!

Ha en bra dag och låt inte vädret göra dig nedslagen! :)



Mer fota åt folket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0