Jobbar lite hemma

Idag är jag lite busig och går emot min chefs regler! :) Jag får absolut inte arbeta någonting hemma... problemet är dock att jag går upp till heltid på torsdag och jag har endast planerat lektion för fredag plus lite Sverigekurs på torsdag. Jag tror att jag skulle få lite hjälp med torsdagslektionen men jag måste planera de andra lektionerna lite mer ingående än vad jag just nu har gjort!

Påskhelgen var jättemysig... jag hann med att träffa hela min familj plus farmor och farfar plua mina kusiner plus mina hemmavarande kompisar plus att jag tog över 300 bilder på Matilda plus att jag åkte både skidor och snowboard i Trysil... En fullspäckad men trevlig helg!

Erik blev dessutom farbror igår! Det blev en stor kille på jag tror 56 cm som vägde strax över 4500 gram. Jag kommer inte exakt ihåg uppgifterna men han var inte liten i alla fall! :) Han mår bra och mamma och pappa verkade må bra även om de var ganska trötta.

Nu ska jag väl ta tagi mitt arbete innan Matilda vaknar. Idag ska vi gå på stan och shoppa åt henne... kul kul!

Ha en toppenbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0