Madde och Daniel har köpt ett Wii!

Det har varit en mycket trevlig helg! I fredags var jag hemma hos Bekka och pratade en hel massa skit och drack lite vin. Det var supermysigt och precis vad jag behövde efter en hel veckas heltidsjobb!

Igår gick jag och Sara på stan och införskaggade mig ett par tygskor och en svart ganska enkel tunika. Vi firade våren med en tvåkulig Bosses glass och beställde middagsmat från Saigon. Det var en mycket trevlig dag med andra ord. På kvällen bosatte jag mig framför Madde och Daniels tv med tillhörande tv-spel. Wii sports och Mario är verkligen skitkul!

Idag blir det spela på eftermiddagsgudstjänst där jag ska spela Pavane! Jag antar att jag för ovanlighetens skull kommer bli aningens nervös inför att spela.

Jag har som ni ser inte så mycket att skriva men jag ska försöka uppdatera lite oftare och lite bättre kommande vecka!


Foto: Mig
Redigering: Mig


Foto: Sara

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tove

Ursäkta, men vad tusan är Pavane?

hmm... blev sugen på glass.

2010-04-26 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0