340 bilder

Blev det idag på vår festdag med jobbet. Vi var ute med deltagarna och spelade kubb, brännboll och fotboll. Allas (Allahs kanske) humör var på topp och det blev många skratt. Burkor snördes ihop i en hög och klämdes fast under armen för att kubbpinne verkligen skulle kunna kastas utan störomål, både fötter och dess ägare halkade omkring på en fuktig fotbollsplan och ja, jag sprang faktiskt. Enda gången jag springer är när jag råkar involvera mig själv i en brännbollsmatch.

Som sagt blev det över 300 bilder tagna! Duktig Sandra fotograf (och alla andra som tyckte att det var kul att springa och knäppa med en stor kamer)! Jag kan tyvärr inte lägga ut några bilder på bloggen även om jag skulle vilja. Jag lyckades fånga flera person in action när de svingar ett brännbollsträ, springer för allt vad de är värda, skäller på deltagare, fikar, kastar kubbpinnar, kramas och har kul. Jag hade gärna velat visa dem men what to do liksom...

Nu ska jag försöka trötta ut min hund så att jag kan komma i säng i tid idag.

Sov gött!

/Sandrina, Sandrulla, Barbie (några av deltagarnas smeknamn på mig) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0