Reflexskärm

I söndags beställde jag en reflexskärm som är guldfärgad på ena sidan och silverfärgad på den andra. Den är 80 cm i diameter men den är så supermycket ihopfällbar att den går i en lite, liten väska som den kom i.

Idag kom den på posten... det tog en dag från att jag beställde den tills att jag fick den! Sjukt bra service där jag beställde den ifrån!

Köpt från tvspelsweb.se

Klicka för förstoring


När Emelie var här hade hon med sig sin nästan likadana reflexskärm (hon har dock vitt istället för guld på ena sidan). Vi exprimentarade en del både med och utan skärmen och skillnaden (oredigerat) blev såhär:


UTAN

MED

Ganska stor skillnad om jag får säga det själv! Sjukt kul! Här ska det fotas så fort regnet har avtagit och mina modeller har anmält sig för tjänstgöring! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0