Bilder:

Jag älskar mitt nya objektiv även om jag inte riktigt vet hur man charmar det för att få till bra bilder. :) Det är superkul att få testa nya saker med min kära Turbo och även att hitta nya saker eller ställen att fota. Jag är fortfarande inne på blomspåret dock... :)

Jag och Sara var idag ute på en upptäcktspromenad i Trädgårdsföreningen och Naturcentrum... Vilken härlig utsikt det är uppe från tornet! Självklart fotade jag en hel del och jag lyckades även fånga Sara på några bilder. Här kommer några bilder från dagens fotosession och lite annat smått och gott:

'












Förresten, grattis till mig och Erik på vår tvåårsdag! Vi har inte firat den så mycket idag i och med att jag ska jobba tidigt imöra men vi planerar en övernattning med god mat och dryck i stugan inom kort.

Hoppas allas dag har varit lugn och skön!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0