Det blev inget fota i regnet idag

Det kanske kan bli imöra dock. Jag är superfotosugen men det blir så himla komplicerat när det regnar och då framförallt när regnet studsar från marken! Jag gillar inte att fota inomhus... lägenheten är tråkig och jag lyckas aldrig med ljuset. Jag vill att det ska bli sol så att jag kan fota Sara i hennes jättefina sommarklänning!

Jag ser också supermycket fram emot att få fota Camilla och Davids Albert någon dag. Det är så himla roligt att fota barn och med den charm som barn har är det också svårt att misslyckas! Jag vill nu! :) 

Om mindre än 20 dagar får vi hämta vår hundbäbis och både jag och Erik ser fram emot det i mängder. Det ska bli jätteroligt och spännande att få något nytt i våra liv. Vi ska från och med början av juni göra något siktigt stort tillsammans och jag tror att vi är redo för att ta hand om en liten krake.

Från det ena till det andra, tredje och fjärde så har jag och Sara (i brist på bättre) pysslat ihop en glädjetavla idag. Vi är mycket nöjda med resultatet och vi inbjuder härmed alla som är på dåligt humör att komma på visit och bli glada av vår konst(ighet). 

Imöra måste jag få leka med min kamera annars går jag sönder...

 

1 + 1 = 2

Kommentarer
Postat av: Tove

Jaså bäbis minsann?:) Blir jätteavundsjuk!

Vad för vovve blir det?

2010-05-09 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0