Promenix

För en studn sedan kom jag och Sara hem från vår två timmars "promenad". Varför jag sätter "" på promenad beror på att vi började promenaden med att dricka kaffe med Emil och Bekka på stan, sen köpte jag en bok ("Vad varje svensk bör veta"), efter det kollade vi på skor och till sist gick vi runt Stångån. Jag skulle förresten inte påstå att vi gick runt Stångån... vi gick kanske 10 meter sedan stannade jag för att fota och Sara ställde sig och läste lite fakta ur nya boken. Sen gick vi 10 meter till och startade om proceduren som vi börjat med.

Även om vi var ute ganska länge så gick vi kanske inte så långt! :)

(Bilder från promenixen kommer lite senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0