Jul är kul!

Jag tycker verkligen om jul! Jag tycker om maten, att man ska umgås, att man får vara hur slapp man vill, att få julklappar, att ge julklappar.... allt! Igår fick jag äntligen bli klämd på av mina flickor! Jag fick jättefina paket och hade jättemysig kväll. Idag kommer Erik och då ska vi åka till pappa och äta risotto (jultradition?) för det har Erik önskat sig i julklapp. Imöra ska vi till farmor och farfar... kusinerna och pappa m. fl. kommer också. På tisdag antar jag att vi mest ska slappa innan vi på kvällen beger oss hemåt. Onsdag bli det husvisning och torsdag blir det Sälen.


Skitatråkigt inlägg... ja, ganska så. Anledningen: jag och Kulan svälter snart ihjäl och kan därför inte koncentrera oss! Jag får väl gå och duka fram då... mamma har inte kommit hem från julottan än.




God fortsättning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0