Jag är fånig.

Sandra fjant Frykman eller? Vem om inte jag sitter ensam hemma och ler åt att bönderna i Bonde söker fru har det så trevligt?! Jag vet inte varför programmet påverkar mig så. Det är bara att konstatera att jag är en töntig lantis med känslorna på utsidan.

Apropå känslor på utsidan, igår gapskrattade jag samtidigt som jag grät floder. Varför grät jag? Jo, för att jag hade lagat mat en timme och att den trots min noggrannhet smakade apa (men jag blev inte ledsen förrän Erik kom hem och kunde tycka om mig). Varför skrattade jag? För att jag tyckte att det var hysteriskt roligt att gråta så mycket som jag gjorde över misslyckad mat. Erik blev rädd för mig först men sedan kunde han inte heller hålla sig utan stämde in i de partier då jag skrattade. Jag tror att han inte vågade skratta först eftersom jag med mitt schizohumör lika gärna kunnat bli fly förbannad! :)


Jag vill också tillägga att min första reaktion på mitt humör var: JAG MÅSTE SKYPEA MED LINA NU! DETTA MÅSTE HON BARA FÅ UPPLEVA!! Tyvärr var hon upptagen... Lina du får vara lite mer alert ifall att det skulle hända igen.



Alla vi älskar kvinnliga hormoner!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahahaha!!! FÖRLÅTT!!! Men de låter sjukt kul och läskigt! Stackars Erik, jagförstår om inte han vågade skratta först! hahaha!! Kvinnliga hormoner är the shit! Ska leverera mina till Paul imorrn! Bäst för han att han håller i hatten!! :):) <3<3<3

2011-10-20 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0