På förslag från Maria:

Maria tyckte att det var dags att påminna om allas gissningar om Kulans födelsedatum och kön så här kommer listan:


Mamma: 20 april/flicka
Emelie: 26 april/pojke
Astrid: 27 april/flicka
David: 28 april/flicka
Bekka: 29 april/flicka
Camilla: 30 april/flicka (tror jag hon sa)
Sara: 1 maj/pojke
Lina: 2 maj/flicka
Erik: 3 maj/pojke
Madde (Könström): 4 maj (men hon tror egentligen på 3/5 som är upptaget)/pojke (tror jag hon sa)
Maria: 7 maj/pojke
Maja: 8 maj/flicka
Anders: 9 maj/pojke
Jag: 12 maj/pojke


Med stödstrumpor på och förlovningsringen i halsband åker jag imorgon till min sista arbetsdag innan föräldraledigheten. Det känns jätteskönt men samtidigt lite tråkigt. Jag trivs jättebra och jag kommer att sakna mina elever men förhoppningsvis kan jag få komma tillbaka.


Nej, men om man skulle ta en Gaviscon på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0