And we're back!

Nu har vi äntligen fått internet! Förbaskade Boxer, hur tröga får man vara egentligen. Jag har adressändrat till dem och de har startat internetanslutning till vårt hus men modemet skickade de till vår gamla adress. Man kan ju lätt bli aningens orolig för deras allmänna hjärnstatus! Nu har vi i alla fall internet så nu ska jag ta tag i min kära blogg igen!

Idag kommer pappa och Carina och hälsar på. De skulle övningssova en natt i husvagn utanför vårt hus.

Lilleskit är nu 61 cm lång och väger ca 6500 g. Sköterskan på bvc tyckte att det var bra ammat av mig med tanke på Benjamins tillväxtkurva.

Nu ska jag ägna mig en aning åt min lilla son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0