Jag är så KASS!!

För någon månad sedan var jag duktig och rensade ur min garderob. Jag gjorde en kasse med sommarkläder som skulle läggas undan och en kasse med kläder som skulle skänkas till Myrorna (duktig som ger bort och inte slänger). Det gick några veckor och båda kassarna hamnade i källaren... Är det någon som kan gissa vad som hände?
 
Ja, jag är så förbaskat dum att jag trodde att jag hade koll på vilken kasse som innehöll kläder som skulle ges bort, men ICKE! Jag har, med andra ord, gett bort alla mina sommarkläder och kvar har jag en kasse med diverse som jag inte längre använder. Jag är så kass! Tur i oturen är ju dock att jag inte är speciellt märkesintresserad så det var väl inte en speciellt stor pengaförlust men däremot måste jag köpa allt nytt nästa sommar. Jag hoppas innerligt att det finns några kortbyxor som jag tycker att jag kan ha (samma problem varje år, och därför äger jag endast gamla slitna shorts).
 
Livet går vidare...

Kommentarer
Postat av: Bekka

Hahaha! Jättetråkigt men väldigt roligt och det känns inte alls som om du skulle kunna göra en sådan grej utan snarare jag, Camilla eller Erik :) Alla är vi mänskliga och jag har kanske några shorts som du skulle gilla :) kram

2012-12-07 @ 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0