Den finaste dagen på länge bara försvann...

Liten promenad med Lilo.

Spelning med brasset 12.30 - 17.00.

Skriva matlista och handla.

Bada.

Slösurfa.

Nu är klockan 22.05 och jag har inte alls hunnit njuta av den fina dag som det har varit idag. Det var ju riktig värmande vårsol idag. Hmm... får hoppas på sol och inte alltför kallt imöra. Då ska jag och fula hunden ta oss en långpromis (om Kulan tillåter). Jag bara måste plugga imöra också. Om jag går och lägger mig nu kan jag gå upp när Erik kommer hem och så kan jag plugga färdigt för dagen tills han ska gå upp. Det låter som en bra plan i mina öron i alla fall.

PS Imorse kunde jag känna Kulans arm alternativt ben genom magen. Det börjar bli mindre med fostervatten nu och då ska man kunna urskilja kroppsdelarna mer. Tidigare har jag bara känt att hon/han trycker eller sparkar med något av någon storlek men nu kunde jag känna att det var något smalt och lite vasst (kanske en armbåge). Anledningen till att Kulan vaknade var för att jag var elak och bytte sida att ligga på. Hur skulle det vara att bo inne i en vattensäng som någon helt plötsligt vänder upp och ner... :) Lite kul är det ju ändå att busan med lilla bebis. 

Dags att göra sig iordning för natten! 

Sov gott alla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0