köp och köp

Nu har jag beställt hängselbyxor! Jag har alltid tänkt att jag, när jag blir gravid, ska ha ett par mörkblå hängselbyxor i jeans. Nu har jag äntligen hittat några som jag (i alla fall enligt bilderna) gillar. Hoppas att de kommer snart!

När jag ändå var i beställatagen passade jag på att beställa ett objektivlock (har inte haft något på mitt ena objektiv på snart ett år) och en förlängningssladd till min blixt. Nu har jag en massa utrustning till kameran och äntligen har min fotolust återvänt från sin semester så nu behöver jag bara några modeller! Det känns så dumt när alla sakerna bara ligger... dessutom mår jag bra av att få leka av mig med kameran. Bäst att passa på innan Kulan hindrar mig!

Både jag och Erik håller på att googla ihjäl oss. Vi behöver både en ny bil (större) och en barnvagn. Vi har hittat några bilar och en barnvagn som vi är intresserade av så vi ska väl åka och undersöka dem lite närmre. Barnvagnarna säljs dock bara i Sollentuna så vi måste orka ta oss en lång roadtrip dit... kanske passa på att besöka Qsin, vem vet.


Idag ska jag åka och titta på ett hus, Erik har jobbat natt så han sover. Det är jättespännande att åka och titta, för tänk om det faktiskt skulle vara vårt framtida hus!


Nu svälter vi hjäl! Dags att börja göra lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0