regler och pris i "Gissa när Kulan kommer"

Nu har jag gjort några regler för leken "Gissa när Kulan kommer" (datum och kön). Reglerna är enkla: Har någon gissat på ett datum är det upptaget och man får helt enkelt välja ett annat. Först till kvarn med andra ord! Jag kan ju också tillägga för er som har ouppfräschat minne att BF är 30 april. Man måste också gissa på kön även om det egentligen inte har någon större betydelse för vinsten. :)  Den som är närmast gällande datum vinner och priset är: vinnaren får komma och träffa Kulan först (eller ja, så först som man hinner). Eriks förslag var att den som vann skulle bli gudmor/gudfar men det skulle bli så himla tråkigt om det blev jag eller han. :)


Gissningslista hittills:

Mamma: 20 april/flicka
Camilla: 30 april/flicka (tror jag hon sa)
Erik: 3 maj/pojke
Maria: 7 maj/pojke
Jag: 12 maj/pojke



Ja, ja...men då önskar jag alla lycka till då! Och så hoppas jag innerligt att jag har jävligt fel (jag är ju som sagt inte så bra på att vänta)!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ooo ooo oo, jag vill tävla!! Jag gissar på den andra maj och jag tror det är en tjej!

2012-01-05 @ 18:15:46
Postat av: Rebecka

29 april och flicka :)

2012-01-06 @ 00:29:45
Postat av: Astrid

Flicka den 27 april!!:) <3

2012-01-06 @ 11:43:17
Postat av: Kamelpåsen

1 maj pojke!

2012-01-06 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0