uppdaterad lista i tävlingen


Gissningslista hittills:

Mamma: 20 april/flicka
Astrid: 27 april/flicka
David: 28 april/flicka
Bekka: 29 april/flicka
Camilla: 30 april/flicka (tror jag hon sa)
Sara: 1 maj/pojke
Lina: 2 maj/flicka
Erik: 3 maj/pojke
Maria: 7 maj/pojke
Jag: 12 maj/pojke

Mamma undrade om man kunde få ändra sig senare och svaret blev: ja, men bara fram till sista mars.


Måste bara tillägga att det är jättekul och spännande att se vad ni gissar på och det kommer att bli superkul att se vem som hade rätt (om någon har det).


Dumma-hunden är bara mattes nu igen. I början av Kulans liv passade det inte att mysa med husse över huvud taget. Nu är det nästan så igen... eller det är i alla fall så att om hon får välja så går matte först. Helst av allt ska man ligga ovanpå matte med nosen på mattes axel. Hon är ganska go' även om hon inte är så smart. En av våra garderobsdörrar i hallen måste ha blivit skev av att vi hade fukt i golvet + fläkt. Denna skevhet gör att dörren ideligen öppnar sig (och alla vet hur mycket jag hatar öppna skåp/garderober). Men om jag har problem med dörren så kan jag lugnt påstå att Lilo hatar den mer än jag. När hon ligger och tar en av sina hundra tupplurar i hallen (gärna framför just den garderoben) och den öppnar sig måste man ju fly i panik. Lilo är feg och dörren åter bonk när den öppnar sig. Kul kombo för matte och husse, inte så kul för hund. :) (OBS! Svensklärare har skrivit även om det inte märks, orkar bara inte fixa till det. :) )


Kommentarer
Postat av: David

Buslätt tävling, min intuition säger att det kommer att komma ut en skrikande liten flicka 28 april 2012.

2012-01-07 @ 10:49:37
Postat av: Mojjo

8maj flicka:):):)

2012-01-09 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0