Nu är det vår!

Kontentan av gårdagens fotosession (se resultat nedan) är att jag tycker att det är roligare att kravla runt på marken och fota än vad Kulan tycker att det är. Bebis var inte glad på sin mamma när han/hon blev tillknycklad av alla udda fotopositioner. Jag fotade med mitt Close-up +4 för första gången på hur lång tid som helst. Det tog lite tid innan jag kom ihåg hur nära objektet man faktiskt måste vara när man fotar med det.






















Jag vill också ge en eloge till den mycket modiga fjärilen som snällt satt kvar på marken även om det stod en mycket läskig människa med en kamera som nästan nuddade antennerna precis över den. Jag har hittills aldrig mött ett så trevligt kryp som honom (jag tror bestämt att det var en han).


Igår skrev vi köpekontrakt på huset och på fredag ska vi besiktiga och sen vet vi säkert om det blir flytt 15 juni. Vi firade med en stek på Texas Longhorn med Coleslaw och vitlökssmör (GÖTT!). 


Idag ska vi åka ut till sommarstugan med Christer och Marianne. Det blir skönt, framförallt för fula hunden som då kan busa av sig ordentligt. Nyss nämnda hund står nu och tittar ut genom fönstret... antar att hon är sugen på att gå ut i det fina vädret. 


Ha en jättebra dag alla! 


Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt mucket grattis :):) hoppas att besiktningen går så de susar utan några problem!!!! :):)

2012-03-24 @ 14:55:13
Postat av: Rebecka

Superfina bilder!

2012-03-25 @ 08:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0